BIONICLE FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elemek és elemi erő

Go down

Elemek és elemi erő Empty Elemek és elemi erő

Témanyitás by Cardas Pént. Aug. 10, 2012 3:32 am

Áttekintés:
- Az elemekről általánosságban (elemi erő; fontos dolgok)
- Elemek listája, tulajdonságai, részletezés
- Elemi erők



Az elemekről általánosságban


A Bionicle világában sok lény bizonyos elemhez tartozik (tűz, jég, kő, árny). Őket itt a játékban egyszerűen „elemi fajoknak” hívjuk. Az elemek a karakterek tulajdonságait befolyásolhatják, így a színét és képességét, a jellemét és a nemét, tűrőképességét, és egyéb fizikai jellemzőket. Ezen kívül, minden elemnek van bizonyos előnye a többivel szemben, de hátránya is.
Általában a különböző elemű lények külön törzsekbe, városokba tömörülnek.
Eleinte nyolc elem lesz játékban, a későbbiekben azonban majd több is választhatóvá válik, de lesz, amelyiket ki kell érdemelni.

Színek
A karakter páncéljának és maszkjának színe, melyet az elem befolyásol.
Minden elemnek a színén belül vannak fő- és mellékszínek. A főszín segítségével könnyen megkülönböztethetjük a különböző elemek képviselőit, míg a mellékszínek arra valók, hogy ne legyen túl „egyszínű” a karakterünk páncélzata. A főszínek közül egyikkel legalább rendelkeznie kell a karakternek, míg a mellékszínek közül legfeljebb kettővel rendelkezhet, de utóbbiból nem kötelező választani.


Elemi erők


Vannak lények, amelyek képesek saját elemük fölött hatalmat gyakorolni, azt irányítani és befolyásolni. Ezt hívjuk elemi erőnek. Legismertebb használói a Toák. Az elemi erőt nem lehet kitanulni, hanem olyan faj tagjának kell lenni/tagjává kell válni, amely rendelkezik ezzel a képességgel.
Illetve, nem elég birtokolni, attól még nem leszünk képesek mesterien bánni vele. Sok gyakorlással sajátíthatjuk el a csínját-bínját (azaz kreditbe kerül). A képességeknek vannak szintjei. Az első szint ingyen van, a második viszont már két kreditbe kerül, a harmadik háromba, és így tovább. Ezeket nem lehet átugrani, hanem mindet meg kell venni. Például ha én 3-as szintű hőelszívást akarok venni, akkor az nem 3 kredit lesz, hanem 5 kredit (2 kr. a 2. szint + 3 kr. a 3. szint = 5 kr)

Fontos!

Az elemet nem lehet a későbbiekben lecserélni, ez egyszeri döntés. Ezért jól meg kell fontolni, milyen elemű karaktert választunk!

Fajok, amelyekhez elemek tartoznak (*-al jelölve, melyek elemi erővel rendelkeznek, + amelyekre nem vonatkoznak az elemeket érintő szabályok):
• Matorán (játszható)
• Toa (játszható) *
• Turaga
• Több Rahi faj *
- Visorak +
• Több ismeretlen faj képviselője (játszható) * +

A többi faj nem tartozik elemhez, így nem rendelkezhetnek elemi erővel sem.
Cardas
Cardas
Admin

Hozzászólások száma : 185
Csatlakozás ideje : 2011. Aug. 26.

https://bionicleuniversefrpg.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Elemek és elemi erő Empty Re: Elemek és elemi erő

Témanyitás by Cardas Pént. Aug. 24, 2012 3:00 am

Elemek, az azokhoz tartozó tulajdonságok és képességek.
• Ezek a matorán, Toa, illetve Turaga fajra vonatkoznak. A munkák csak a matoránokra.
• A Toa esetében a foglalkozás nem érvényes.
• Elemi erővel a matorán nem rendelkezik
• A többi faj, mely a játékban felbukkan, és egy elemhez tartozik, mentes az nem; a jellem; a munka és a tulajdonságpontok ezen listába foglalt korlátozásai alól.


(a tulajdonságok pontjai úgy lettek elosztva, hogy alapból minden elemi lény viszonylag egyenlő szinten indulhasson)



Tűz (Ta-)


Nem: hímneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: vörös, piros
- Mellékszínük: narancs, sárga, fekete, szürke
• képesek ellenállni a forróságnak, a tűznek azonban már nem

Természetük: Vannak köztük tüzesek és lobbanékonyak. Legfőbb erényük a kötelesség, nagyra értékelik a bátorságot és az erőt.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 4/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30

Előny:
• jellemüket nem befolyásolja nagyban elemük
• jól bírják a magas hőmérsékletet
Hátrány:
• többségük nem kedveli a vizet
Előny és hátrány is egyszerre:
• az elemi fajok tulajdonságpontjait tekintve középmezőnyben állnak, nincs, amiben pozitív vagy negatív irányban kiemelkedőek lennének. Ezt csak a munkájuk változtathatja meg.


Víz (Ga-)


Nem: nőneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: a kék különböző árnyalatai
- Mellékszínük: a kék különböző árnyalatai, szürke
• Páncélzatuk áramvonalas. A Toák esetében kiemelheti női vonásaikat, azonban a matoránnál és a Turagánál nem

Természetük: nyugodtak, barátságosak, és nagyon intelligensek. Városukba szívesen fogadnak vendégeket. Legfőbb erényük az egység, nagyra becsülik a tisztaságot és a gyorsaságot.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 1/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 3/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30

Előny:
• ők az elemi lények közül a legjobb úszók
• sokáig bírják víz alatt
• a jég képviselői mellett ők a legokosabbak
Hátrány:
• fizikai erőben alul maradnak a többi elem képvizelőivel szemben
Előny és hátrány is egyszerre: -


Föld (Onu-)


Nem: hímneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: fekete, szürke
- Mellékszínük: a szürke különböző árnyalatai, narancs, lila
• Jól látnak a sötétben

Természetük: Szeretnek a föld alatt maradni, és a múltba, a történelembe merülni. Általában nehezen jönnek ki a jég eleműekkel, akik velük ellentétben a jövőt fürkészik. Fő erényük a kötelesség és végzet, fontos számukra a jólét és az erő, az állóképesség.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30

Előny:
• sötétben jobb a látásuk más elemek képviselőinél
Hátrány:
• szemük érzékeny a napfényre
Előny és hátrány is egyszerre:
• az elemi fajok tulajdonságpontjait tekintve középmezőnyben állnak, nincs, amiben pozitív vagy negatív irányban kiemelkedőek lennének. Ezt csak a munkájuk változtathatja meg.


Levegő (Le-)


Nem: hímneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: a zöld különböző árnyalatai
- Mellékszínük: a zöld különböző árnyalatai, lime, szürke
• hajlékonyak

Természetük: nagyon energikusak, fecsegnek, szeretnek viccelődni. Kedvelik a muzsikát. Az egység és a kötelesség a legfontosabb erényük, valamint a pontosság és a hit.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 4/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30

Előny:
• ők a leggyorsabbak és mozgékonyabbak az elemi lények közül
Hátrány:
• nyelvezetüket, a csőnyelvet, van, hogy nehéz megérteni, természetük néha bajba sodorja őket
Előny és hátrány is egyszerre: -


Jég (Ko-)


Nem: hímneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: fehér
- Mellékszínük: a kék és a szürke különböző árnyalatai
• páncéljuk ellenáll a hidegnek
• sokuk maszkjának egyik szemnyílása teleszkópként is funkcionál

Természetük: csendesek, inkább gondolkodni szeretnek, mint beszélni. Van, hogy mogorvák, hűvösek. Szeretnek a jövővel foglalkozni. Legfőbb erényük a végzet.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30

Előny:
• jól bírják a hideget
• az elemi fajokon belül alapszinten ők a legokosabbak a víz eleműek mellett
Hátrány:
• a hőséget nem jól viselik
Előny és hátrány is egyszerre: -


Kő (Po-)


Nem: hímneműek
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: barna vagy narancs/fekete (a narancs és a fekete együtt jár, mellékszínt ekkor nem lehet választani)
- Mellékszínük: bézs, szürke
• Nagyon erősek, de lassúak
• Páncéljuk erős ötvözetből készült

Természetük: Irtóznak a víztől. A három erény közül az egység és a kötelesség a legfontosabb a számukra. Az alkotás alapelve és a stratégia képessége is fontos nekik.

Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 5/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 1/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30

Előny:
• jellemüket nem nagyon befolyásolja elemük
• a kő elem képviselői a legerősebbek az elemi lények közül
• páncélzatuk nagyon ellenálló
Hátrány:
• lassúak, mozgékonyságban és gyorsaságban mindegyik más elem lekörözi
• irtóznak a víztől
Előny és hátrány is egyszerre: -


Árny


!!!
• Csak a második szint elérésével válik elérhetővé ez az elem.
• Ők alapból más elemhez tartoztak, és mesterséges beavatkozásnak, vagy tudatos fényoldaluk elfojtásának hála válnak árny eleműekké. Időigényes, mire lelkileg és fizikailag is átváltoznak.
!!!

Nem: hímnevű vagy nőnemű, attól függ, milyen volt előtte az eleme
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: fekete
- Mellékszínük: a szürke különböző árnyalatai, korábbi elemük főszíne
• karmok, tüskék, agyarszerű fog, néha szárnyak (a szárny kreditbe kerül)

Természetük: gonoszak, vannak köztük kegyetlenek, szadisták, aljasak, én sok más negatívumot is magukon tudhatnak, viszont mindegyiküknek van egy „sötét egyedisége”.

Tulajdonságok: tulajdonságuk korábbi elemüktől és foglalkozásuktól függ
- Fizikai erő: /10
- Mozgékonyság/gyorsaság: /10
- Tudás, tanulási készség: /30


Előny:
• otthon érzik magukat a sötétben, tökéletesen tájékozódnak benne
Hátrány:
• érzékenyek a napfényre
• nem szeretik őket
• nincs saját városunk Metru Nui-n belül
Előny és hátrány is egyszerre: -


Fény


• Fény elemű lény csak matorán/Toa/Turaga lehet.

Nem:
Fizikai jellemzők
• Színük
- Főszínük: Alapból fehér/arany, de más elemű lények színe is lehet
- Mellékszínük: Alapból nincs, de más elemű lények színe is lehet

Jellem: alapjában véve jók, kedvesek, és hasonló pozitív tulajdonságok (azért nem tökéletesek)


Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30

Nőneműek esetében:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 3/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30


Előny: -
Hátrány:
• Nincs saját városunk Metru Nui-n belül
Előny és hátrány is egyszerre: -
Cardas
Cardas
Admin

Hozzászólások száma : 185
Csatlakozás ideje : 2011. Aug. 26.

https://bionicleuniversefrpg.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Elemek és elemi erő Empty Re: Elemek és elemi erő

Témanyitás by Cardas Pént. Aug. 24, 2012 3:01 am

Statisztika


Az elemi lények tulajdonságainak statisztikája, hogy melyikük miben és mennyire jó. (Csökkenő sorrendbe)

Erő:
1. Kő – Po (5)
2. Tűz – Ta (4)
2. Föld – Onu (3)
2. Fény – Av (3)
3. Levegő – Le (2)
3. Jég – Ko (2)
4. Víz – Ga (1)

Mozgékonyság/gyorsaság:

1. Levegő – Le (4)
2. Víz – Ga (3)
3. Tűz – Ta (2)
3. Föld – Onu (2)
3. Jég – Ko (2)
3. Fény – Av (2)
4. Kő – Po (1)

Tudás, tanulási készség:

1. Jég – Ko (12)
1. Víz – Ga (12)
2. Föld – Onu (9)
2. Fény – Av (9)
3. Tűz – Ta (6)
3. Levegő – Le (6)
3. Kő – Po (6)



Elemi sorrend

Ha a fórumon valahol elemek vannak felsorolva, vagy elemi előtaggal ellátott városok, karakterek, helyek, akkor általában ilyen sorrendben találjátok őket:

Tűz - Ta
Víz - Ga
Föld - Onu
Levegő - Le
Jég - Ko
Kő - Po
Árny
Fény - Av
Cardas
Cardas
Admin

Hozzászólások száma : 185
Csatlakozás ideje : 2011. Aug. 26.

https://bionicleuniversefrpg.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Elemek és elemi erő Empty Re: Elemek és elemi erő

Témanyitás by Cardas Szomb. Aug. 25, 2012 8:49 am

Elemi erők listája

Az elemi erő alapok csak Toáknál érvényesek, másoknál nem.


Kollektív képességek:

Elemi energia kivonása: képes saját eleméből energiát szívni magába, ezáltal sérülései enyhülhetnek, és erősebb lesz. Hatása két körön keresztül érvényes.
** +2 erőpont / az enyhébb sérülések regenerálódása / felfrissülés, fáradtság elillanása
*** + 3 erőpont / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése
**** + 4 erőpont / fájdalomérzet megszűnik / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése

Erőszint: az erőszint minden elemnél jelen van, azonban elemenként változhat a hatása. Ez lehet az elemi erő hatókörének vagy hatásának növelése.

Nova Robbanás: erre csak a Toák képesek. Igen kockázatos, ugyanis mikor ezt bevetik, akár egy Metru Nui méretű hely is áldozatul eshet a hatalmas, halálos elemi robbanásnak. Ez után a Toa legyöngül, hiszen minden erejét a robbanásba összpontosította. Előfeltétele: az Erőszint 3-as szintre kell felhúzva legyen.


Tűz elemi erő


Képességek:
- Tűzmanipuláció/Pirokinézis
- Tűzlövés
- Tűzvihar támasztás
- Hőmérsékletnövelés
- Hőelszívás
- Elemi energia kivonása
- Erőszint
- Nova robbanás


Tűzmanipuláció/Pirokinézis: képes a tüzet irányítani, növelni, generálni
* meglévő tüzet képes növelni (alap)
** meglévő tüzet képes irányítani
*** képes tüzet generálni, azt irányítani és növelni

Tűzlövés: kezéből vagy fegyveréből tüzet lő
* képes tűzcsóvákat kilőni, melyek csak sebeznek (alap) (előfeltétel: Pirokinézis 1. szint)
** képes tűzcsóvákat lőni, melyek akár halálosak is lehetnek (ahhoz, hogy halálos legyen, nem kell az erőszintet emelni)
*** Képes folyamatos tűzsugarat lőni, halálos is lehet (alapból egy körig működik, utána egy kör kihagyás. Ennek hossza az erőszint felhúzásával növelhető)

Tűzvihar támasztás
* láng szellők (alap)
** erősebb tűzszél, szikraesővel
*** tűzvihar, tűzesővel

Hőmérsékletnövelés: használója maga körül, tárgyakban vagy élőlényekben megemeli a hőmérsékletet
* maga körül képes felhevíteni a hőmérsékletet (alap) (alapból 100 fok, erőszint emelésével ezt növelni lehet)
** már képes tárgyak hőmérsékletét is megemelni, anélkül, hogy a környezetet is befolyásolná
*** élőlények belső hőmérsékletét is képes megemelni (ahhoz, hogy ez halálos legyen, az erőszint erejét 3-arsa kell felhúzni)

Hőelszívás és energiává alakítás:
* képes maga körül és a tárgyakban 0 fokig elszívni a hőt (alap)
** képes leadni az elszívott hőt elemi erőn keresztül, pl. tűzlövésben
*** élőlények hőjét is el tudja szívni (ahhoz, hogy ez halálos legyen, a erőszintet 3-arsa kell felhúzni)

15 képességfejlesztés
5 alap (5 kreditfejlesztés)
30 kreditfejlesztési lehetőség


Elemi energia kivonása: képes saját eleméből energiát szívni magába, ezáltal sérülései enyhülhetnek, és erősebb lesz. Hatása két körön keresztül érvényes.
** +2 erőpont / az enyhébb sérülések regenerálódása / felfrissülés, fáradtság elillanása
*** + 3 erőpont / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése
**** + 4 erőpont / fájdalomérzet megszűnik / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése

Erőszint
* 100 fokos hőmérsékletemelés (alap)
** 500 fokos hőmérsékletemelés; a tűzsugár – ha ki van már fejlesztve - két körig használható
*** 1200 fokos hőmérsékletemelés; már képes élőlényeket is megölni; a tűzsugát már három körön keresztül is használható


Jég elemi erő


Képességek:

- Jégmanipuláció
- Jéglövés
- Jéghasítás és –robbantás
- Fagyasztás
- Hóvihartámasztás
- Hőmérséklet csökkentés
- Hideg elszívása
- Jég rezgésének érzékelése
- Elemi energia kivonása
- Erőszint
- Nova robbanás

Jégmanipuláció
* meglévő jégből egyszerűbb alakzatok, tárgyak formálása (alap)
** a jég korlátozottabb mozgatása, bonyolultabb alakok és tárgyak formálása/jég generálása
*** a jég korlátlan mozgatása, mozgó alakzatok (óriás kezek) formálása

Jéglövés
* képes jégcsóvákat (-csapokat) kilőni, melyek csak sebeznek (alap) (előfeltétel: Jégmanipuláció 1. szint)
** képes jégcsóvákat lőni, melyek akár halálosak is lehetnek (ahhoz, hogy halálos legyen, nem kell az erőszintet emelni)
*** Képes folyamatos jégsugarat lőni, halálos is lehet (alapból egy körig működik, utána egy kör kihagyás. Ennek hossza az erőszint felhúzásával növelhető)

Jéghasítás és –robbantás:
* sok, kisebb repedés létrehozása a jégen (alap)
** a kisebb, ökölnyi jégdarabokat képes felrobbantani, a nagyobbakon nagyobb repedéseket tud előidézni
*** a nagyobbakat is képes felrobbantani

Fagyasztás (előfeltétel: Jégmanipuláció 2. szint)
* szobahőmérsékletű tárgyak, talaj megfagyasztása – kívülről (előfeltétel: Jégmanipuláció 1. szint)
** szobahőmérsékletű tárgyak, talaj megfagyasztása – belülről is/Élőlények megfagyasztása kívülről
*** Élőlények megfagyasztása belülről is

Hóvihartámasztás
* havas szellő
** erősebb hófúvás, jégeső
*** hóvihar, igen veszélyes jégesővel

Hőmérséklet csökkentés: használója maga körül, tárgyakban vagy élőlényekben csökkenti a hőmérsékletet
* maga körül képes csökkenteni a hőmérsékletet (alap) (alapból -50 fok, erőszint emelésével ezt növelni lehet)
** már képes csak tárgyak hőmérsékletét is csökkenteni, anélkül, hogy a környezetet is befolyásolná
*** élőlények belső hőmérsékletét is képes lecsökkenteni (ahhoz, hogy ez halálos legyen, az erőszint erejét 3-arsa kell felhúzni)

Hideg elszívása és energiává alakítása
* képes maga körül és a tárgyakban 0 fokig kiszívni a hideget (alap)
** képes leadni az elszívott hideget elemi erőn keresztül, pl. jéglövésben

Jég rezgésének érzékelése:
* érzi, ha valaki közeledik (alap) (50 méteres hatósugár)
** már meg is tudja állapítani, hányan jönnek (100 méteres hatósugár)
*** a közeledők sebességét is meg tudja állapítani (300 méteres hatósugár)

Erőszint
* -50 fokos hőmérséklet csökkentés (alap)
** -100 fokos hőmérsékllet csökkentés; élőlényeket nem lehet megölni vele még; a jégsugár – ha ki van már fejlesztve - két körig használható;
*** -200 fokos hőmérséklet csökkentés; már képes élőlényeket is megölni; a jégsugár már három körön keresztül is használható


Kő elemi erő


Képességek:

- Kőmanipuláció
- Kő emelés és -szüllyesztés
- Kőhasítás és –robbantás
- Hegyek fölötti hatalom
- Megkövítés
- Súlyváltozás
- Szikla, kő rezgésének érzékelése
- Elemi energia kivonása
- Erőszint
- Nova robbanás

Kőmanipuláció (a kő formálása):
* egyszerűbb alakzatok, tárgyak formálása kőből (alap)
** bonyolultabb alakzatok és tárgyak formálása
*** a kő korlátlan mozgatása, mozgó alakzatok (óriás kezek) formálása

Kő emelés és -süllyesztés
* a sziklát képes megnyitni, 5 méter mély hasadékot teremtve; megemelni 5 méter magasságba (alap)
** 20 méter mély hasadék és 20 méter magas oszlop
*** 50 méter mély hasadék és 50 méter magas oszlop

Kőhasítás és –robbantás: (a sziklás talajra, utakra is vonatkozik)
* sok, kisebb repedés létrehozása a sziklákon és köveken (alap)
** a kisebb, ökölnyi köveket képes felrobbantani, a nagyobbakon nagyobb repedéseket tud előidézni
*** a nagyobb sziklákat is képes felrobbantani

Hegyek fölötti hatalom
* képes hegyomlást előidézni (alap)
** képes a helyeket kettéhasítani (előfeltétel: Kőhasítás 3. szint)
*** korlátozott szinten mozgatni is képes őket

Megkövítés: a megkövülés folyamatának felgyorsítása (folyamata alapból egy perc, erőszint növelésével ez csökken fél percre, majd 15 másodpercre)
* élettelen tárgyak megkövítése (még vissza lehet változtatni)
** szerves anyagok megkövítése részben (a hatás egy óra elteltével kezd gyengülni)
*** teljes kővé változtatás

Súlyváltozás: sokkal könnyebben emeli fel a sziklát, mint mások
* 200 kg-os kövek felemelése (alap)
** 500 kg-os sziklák felemelése
*** 2 tonnás sziklák felemelése

Szikla, kő (-padlózat, -út) rezgésének érzékelése:
* érzi, ha valaki közeledik (alap) (50 méteres hatósugár)
** már meg is tudja állapítani, hányan jönnek (100 méteres hatósugár)
*** a közeledők sebességét is meg tudja állapítani (300 méteres hatósugár)

Elemi energia kivonása: képes saját eleméből energiát szívni magába, ezáltal sérülései enyhülhetnek, és erősebb lesz. Hatása két körön keresztül érvényes.
** +2 erőpont / az enyhébb sérülések regenerálódása / felfrissülés, fáradtság elillanása
*** + 3 erőpont / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése
**** + 4 erőpont / fájdalomérzet megszűnik / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése

Erőszint
* 20 méter körzetű hatósugár (alap)
** 50 méter körzetű hatás
*** 150 méter körzetű hatás

*** Nova robbanás (Csak Toáknál) (előfeltétel: Erőszint 3-as szint)


Fény elemi erő


Képességek:

- Fénymanipuláció
- Fény létrehozása
- Fény elnyelése
- Fénysebesség
- Fényben mozgó testek, árnyékok érzékelése
- Színmanipuláció
- Elemi energia kivonása
- Erőszint
- Nova robbanás


Fénymanipuláció
* képes a meglévő fényt növelni (alap)
** képes fényt generálni, és képes a fényt mozgatni

Fény létrehozása (előfeltétel: fénymanipuláció 2. szint))
* Fókuszált fénysugár - lézer (Toáknak ez alap, nem kell kifejleszteni hozzá a fénymanipuláció 2-es szintet)
** Szilárd vagy immateriális hologramok
*** Szilárd tárgyak létrehozása fényből

Fény elnyelése
* Önmaga körüli térből (alap)
** Fényforrásokból is, például lámpákból
** képes leadni az elszívott fényt elemi erőn keresztül, például fénylövésben
*** Élőlényekből is (előfeltétel: erőszint 3-as szint)

Fénysebesség
** Fénysebes mozgás (csak egy körig, és az elméje nem forog fénysebesen, csak a teste)
*** Vékonyabb, vagy nem túl sűrű tárgyakon való keresztülhaladás

Fényben mozgó testek, árnyékok érzékelése (hogy mekkora körzetben, az az erőszinttől függ)
* érzi a mozgást és az árnyékot (alap)
** meg tudja állapítani, hol érzi a mozgást vagy árnyékot
*** érzi az árny mértékét, és azt is, hogy mennyien vannak a mozgó testek

Színmanipuláció (csak látszólagos)
* Képes látszólagosan megváltoztatni saját testének színét (alap)
** képes a körülötte lévő világ színét olyanná változtatni, amilyenné akarja

Elemi energia kivonása: képes saját eleméből energiát szívni magába, ezáltal sérülései enyhülhetnek, és erősebb lesz. Hatása két körön keresztül érvényes.
** +2 erőpont / az enyhébb sérülések regenerálódása / felfrissülés, fáradtság elillanása
*** + 3 erőpont / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése
**** + 4 erőpont / fájdalomérzet megszűnik / komolyabb sérülések enyhébbek lesznek / szédülés, koncentrációvesztés vagy egyéb gyengeség megszűnése

Erőszint:
* az elemi erő hatóköre 30 méter (alap)
** az elemi erő hatóköre 80 méter
*** az elemi erő hatóköre 300 méter

*** Nova robbanás (Csak Toáknál) (előfeltétel: Erőszint 3-as szint)
Cardas
Cardas
Admin

Hozzászólások száma : 185
Csatlakozás ideje : 2011. Aug. 26.

https://bionicleuniversefrpg.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Elemek és elemi erő Empty Re: Elemek és elemi erő

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.