Matorán (játszható faj)
1 / 1 oldal
Matorán (játszható faj)
Általánosságban
A matoránok a legfőbb lakói a Matorán Univerzumnak és a Nagy Szellem kiválasztott faja.
Ők az alapfaj, akiket később tovább lehet fejleszteni. Közülük kerülnek ki az univerzum legnagyobb hősei, a Toák.
Képességek és Jellemvonás:
Bátrak és nem adják fel egykönnyen. Jellemüket nagyban formálja elemük, illetve a Nagy Szellembe vetett hitük.
A matoránok rendszerint alacsony termetű lények. Habár képesek nagyobb alkatrészeket szerelni magukra, általában nincs meg a kellő izomerejük, hogy ezeket rendesen mozgatni tudják. Erő nélküli maszkokat viselnek, amelyet ha elvesztenek, hamar legyengülnek, kómaszerű állapotba kerülnek, akár meg is halhatnak. Hordhatnak erővel rendelkező maszkokat is, de nincs meg a mentális erejük, hogy ezeket használni tudják. Minden matorán egy elemhez tartozik, ami megszabja színüket.
Erkölcs és hit:
Hitüket Mata Nuiba, a Nagy Szellembe fektetik, és az általa kiszabott három erényt, az egységet, kötelességet és a végzetet követik. Jóságos nép, persze ritkán előfordul, hogy önmaguk érdekében vagy idegen behatásra gonosszá válnak.
A matoránok abban a hitben élnek, hogy akkor is dolgozniuk kell, ha válságos idők járnak. Szerintük, aki egész életében szorgalmasan végzi a dolgát, az Artakha mennyországba kerül majd, aki viszont lusta és nem dolgozik emberségesen, az Karzahnin poklába kerül. Így a matoránok állandóan sürögnek és kényszerítik magukat a munkára.
Természetesen a matoránok között akadnak néha olyanok, akik nem a jó úton járnak, és nem riadnak vissza a rossz cselekedetektől. Vannak köztük csempészek, illegális sportot űzők és csalók is.
Társadalom:
A matoránok sok települést építettek más-más szigeteken, és a különböző környezetekben eltérő társadalmi berendezkedéseket hoztak létre. Általában elemek szerint alapítanak törzseket vagy csoportokat. Metru Nui-n az egész város vezetője a Turaga (vén.)
A hozzászólást Cardas Turaga összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Aug. 24, 2012 1:16 am-kor.
Matorán fajták
Az elemeik a következők:
• tűz (ta-)
• víz (ga-)
• föld (onu-)
• levegő (le-)
• jég (ko-)
• kő, vagy szikla (po-)
• árny
• fény (av-)
Metru Nui városában
Ta-matorán (Tűz): Leginkább fizikai munkát végeznek. Általában gyárakkal, fémöntéssel és –formázással, korong és maszkkészítéssel, vagy hadászattal függ össze.
Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 4/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Ga-matorán (Víz): általában tanítással, kutatással függ össze. Tengeri munkákat is végeznek.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 1/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 3/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30
Onu-matorán (Föld) Rahik kutatásával és őrzésével, bányászattal illetve történelemmel függ össze
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30
Le-matorán (Levegő): általában közlekedési eszközök alkotásával és vezetésével, feltalálással és zenével hozható összefüggésbe.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 4/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Ko-matorán (Jég): általában csillagászattal és asztrológiával, jóslatokkal függ össze.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság.: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30
Po-matorán (Kő): általában építéssel vagy faragással függ össze.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 5/10
- Mozgékonyság/gyorsaság.: 1/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Árny matorán: állhatnak Sötét Vadásznak, vagy csak lopásból élnek meg, de tisztességes munkát nem végeznek.
Tulajdonságuk korábbi elemüktől és foglalkozásuktól függ.
• Korábban valamelyik törzshöz tartoztak, de valami okból átalakultak. Leginkább olyanok alakulhatnak át, akik ellenszenvesek, a jellemük gonosz, aljas.
• Csak nagyon ritkán látni őket, legendákban szerepelnek.
• Elemi hatalmuk nincs, viszont árny-labdákat képesek kilőni kezükből, további képességeik nem ismertek.
• Eleinte senki sem kezdhet árny matoránnal, azt ki kell „érdemelni” a cselekedeteiddel, ugyan is önmagától senki sem váltat árny matoránná.
Av-matorán (Fény): egy másik elemhez köthető foglalkozást űznek.
Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30
• Egy másik elem színeit kell felvenni, ráadásul magának a karakternek sem szabad tudnia elemi mivoltáról, csak ha Toává változik, derülhet ki az igazság.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Törzsek közti kapcsolatok és ellentétek:
- az Onu-matoránok (föld) és a Ko-matoránok (jég) nem mindig jönnek ki, ugyanis míg az előbbiek a múltba merengést szeretik, addig az utóbbiak a jövőt fürkészik.
- a Ko-matoránok és a Ga-matoránok (víz) többször együtt dolgoznak, ugyanis mindkét törzs érdeklődést mutat az csillagok és a tudás felé.
- A Ta-matoránok (tűz) és Po-matoránok (kő) nem nagyon szeretnek vizes területekre látogatni.
• tűz (ta-)
• víz (ga-)
• föld (onu-)
• levegő (le-)
• jég (ko-)
• kő, vagy szikla (po-)
• árny
• fény (av-)
Elemek Foglalkozásai és Tulajdonságpontjai
Metru Nui városában
Ta-matorán (Tűz): Leginkább fizikai munkát végeznek. Általában gyárakkal, fémöntéssel és –formázással, korong és maszkkészítéssel, vagy hadászattal függ össze.
Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 4/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Ga-matorán (Víz): általában tanítással, kutatással függ össze. Tengeri munkákat is végeznek.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 1/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 3/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30
Onu-matorán (Föld) Rahik kutatásával és őrzésével, bányászattal illetve történelemmel függ össze
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30
Le-matorán (Levegő): általában közlekedési eszközök alkotásával és vezetésével, feltalálással és zenével hozható összefüggésbe.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 4/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Ko-matorán (Jég): általában csillagászattal és asztrológiával, jóslatokkal függ össze.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 2/10
- Mozgékonyság/gyorsaság.: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 12/30
Po-matorán (Kő): általában építéssel vagy faragással függ össze.
Tulajdonságpontok:
- Fizikai erő: 5/10
- Mozgékonyság/gyorsaság.: 1/10
- Tudás, tanulási készség: 6/30
Árny matorán: állhatnak Sötét Vadásznak, vagy csak lopásból élnek meg, de tisztességes munkát nem végeznek.
Tulajdonságuk korábbi elemüktől és foglalkozásuktól függ.
• Korábban valamelyik törzshöz tartoztak, de valami okból átalakultak. Leginkább olyanok alakulhatnak át, akik ellenszenvesek, a jellemük gonosz, aljas.
• Csak nagyon ritkán látni őket, legendákban szerepelnek.
• Elemi hatalmuk nincs, viszont árny-labdákat képesek kilőni kezükből, további képességeik nem ismertek.
• Eleinte senki sem kezdhet árny matoránnal, azt ki kell „érdemelni” a cselekedeteiddel, ugyan is önmagától senki sem váltat árny matoránná.
Av-matorán (Fény): egy másik elemhez köthető foglalkozást űznek.
Tulajdonságok:
- Fizikai erő: 3/10
- Mozgékonyság/gyorsaság: 2/10
- Tudás, tanulási készség: 9/30
• Egy másik elem színeit kell felvenni, ráadásul magának a karakternek sem szabad tudnia elemi mivoltáról, csak ha Toává változik, derülhet ki az igazság.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Törzsek közti kapcsolatok és ellentétek:
- az Onu-matoránok (föld) és a Ko-matoránok (jég) nem mindig jönnek ki, ugyanis míg az előbbiek a múltba merengést szeretik, addig az utóbbiak a jövőt fürkészik.
- a Ko-matoránok és a Ga-matoránok (víz) többször együtt dolgoznak, ugyanis mindkét törzs érdeklődést mutat az csillagok és a tudás felé.
- A Ta-matoránok (tűz) és Po-matoránok (kő) nem nagyon szeretnek vizes területekre látogatni.
A hozzászólást Cardas Turaga összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Aug. 24, 2012 1:19 am-kor.
Re: Matorán (játszható faj)
Előtörténet
Alapinformációk
Név: a karaktered neve, zárójelben mellé, ha van beceneve
Faj: Matorán
Elem:
Nem: ezt az elem befolyásolhatja
Jellem: a karaktered jelleme. Az elem befolyásolhatja. A jellem adja a fő löketét a játéknak. Ne felsorolásban írd le, hanem kerek mondatokban!
Előtörténet:
A karaktered története, benne megemlítve
• foglalkozását, szakértelmét
• jellemét és az abban bekövetkezett változásokat élete folyamán, ha voltak
• milyen csoporthoz, szervezethez tartozott, tartozik
• minden olyan esemény, ami fontos volt az életében
Próbáld meg beleszőni a játék történetében lévő eseményeket is!
- Kód:
[b]Név:[/b]
[b]Faj:[/b] Matorán
[b]Elem:[/b]
[b]Nem:[/b]
[b]Jellem:[/b]
[b]Előtörténet:[/b]
Adatlap
Kinézet
Maszk: a maszk neve, lehet képet is beszúrni róla (ha lehet akkor Bionicle maszk legyen), és a maszk színe
Páncélszín:
• Főszín:
• Mellékszín:
Fizikai jellegzetességek: olyan dolgok, amiknek hála könnyen fel lehet ismerni a karaktert
Foglalkozás:
Szakértelmek:
Oldal: jó/rossz/semleges
Szövetség:
Törzshely, ahol megtalálható:
Ismertebb szövetséges:
Ismertebb ellenség:
- Kód:
[b][size=18][center]Adatlap[/center][/size][/b]
[b]Maszk:[/b]
[b]Páncélszín:[/b]
• Főszín:
• Mellékszín:
[b]Fizikai jellegzetességek:[/b]
[b]Foglalkozás:[/b]
[b]Szakértelmek:[/b]
[b]Oldal:[/b]
[b]Szövetség:[/b]
[b]Törzshely, ahol megtalálható:[/b]
[b]Ismertebb szövetséges:[/b]
[b]Ismertebb ellenség:[/b]
Képességek
Tulajdonságok:
Fizikai erő: /
Mozgékonyság/gyorsaság: /
Tudás/tanulási készség: /30
Különleges képességek: -
Elemi erők: -
Maszkerők: -
- Kód:
[size=18][b][center]Képességek[/center][/b][/size]
[b]Tulajdonságok:[/b]
Fizikai erő: /
Mozgékonyság/gyorsaság: /
Tudás/tanulási készség: /30
[b]Különleges képességek:[/b] -
[b]Elemi erők:[/b] -
[b]Maszkerők:[/b] -
Kredit és pénz
Kreditek
Összes kredit:
Felhasznált kreditek:
Fennmaradó kreditek:
Pénz (Widget)
Bevétel/hét:
Összes:
Elköltött:
Jelenleg:
Fizetésnapok:
- Kód:
[size=18][b][center]Kredit és pénz[/center][/b][/size]
[b]Kreditek[/b]
Összes kredit:
Felhasznált kreditek:
Fennmaradó kreditek:
[b]Pénz (Widget)[/b]
Bevétel/hét:
Összes:
Elköltött:
Jelenleg:
Fizetésnapok:
Tulajdonok (a karakter tulajdonai)
Maszkok, eszközök, fegyverek, épületek, járművek listája, mellettük az ár és a bővítések ára.
Maszkok:
Fegyverek és pajzsok:
Egyéb eszközök:
Épületek:
Járművek:
Egyéb tulajdonok:
Játékos vásárlásai
Képességek fejlesztése, NJK-k és más dolgok listája és mellettük az ár, amikre a JÁTÉKOS, és nem a KARAKTERE költött vagy kapott. Ezek általában kreditbe kerülő dolgok.
- Kód:
[size=18][b][center]Tulajdonok (a karakter tulajdonai)[/center][/b][/size]
Maszkok, eszközök, fegyverek, épületek, járművek listája, mellettük az ár és a bővítések ára.
[b]Maszkok:[/b]
[b]Fegyverek és pajzsok:[/b]
[b]Egyéb eszközök:[/b]
[b]Épületek:[/b]
[b]Járművek:[/b]
[b]Egyéb tulajdonok:[/b]
[size=18][b][center]Játékos vásárlásai[/center][/b][/size]
Képességek fejlesztése, NJK-k és más dolgok listája és mellettük az ár, amikre a JÁTÉKOS, és nem a KARAKTERE költött vagy kapott. Ezek általában kreditbe kerülő dolgok.
Similar topics
» Toa (Játszható faj)
» Egyediek (Játszható faj)
» Neppi (matorán)
» Matoran Pirak
» Játszható fajok áttekintés
» Egyediek (Játszható faj)
» Neppi (matorán)
» Matoran Pirak
» Játszható fajok áttekintés
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|